close

這題目

看不懂吧

嘿嘿 待我細細說來呀

 

上周看歐洲盃足球賽時

丹公主跟我們看了一點

又開始發表言論

看到足球落到球員身上

球員用胸腔頂球

丹公主說 Mum, they can't play football with their hands, can they?

They gonna use their feet, chest and head.

我說 嗯嗯

丹公主說 So, they's better chop off their hands in case they accidentally use their hands and they will lose points.

Am I clever, mum?

我說 嗯嗯 (好 我整個忽略 我專心看球ㄇㄟ)

丹公主隔幾秒 繼續說 Bu...t, they need their hands to hold their trophy, don't they?

I think they'd better keep their hands.

 

厚 還好 最後改正了

千萬球員的金手 是給留住了

不然想說我家這位小女生也太血腥了吧

呼 呼 恐怖齁~~

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    hightea1107 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()