close

周末全家一起看選秀節目

丹公主說

Mum~~  if you and dad went on the show

I will vote for you because you are good.

美夫人聽了 開心的哩

嘿嘿 女兒還是最愛我

我的付出沒有白費

結果

這通常會太讓我好過的女兒 接著說

But~~~

if you and my friend went on the show. I will vote for my friend.

我就知道 她又要出招

我問了為什麼

眼睛持續看電視 丹公主回說

Well, you know I have to.

 

@@ " 嗚嗚嗚嗚嗚嗚~~

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    hightea1107 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()